Jag har ångrat mig

Jag sa för en tid sen i det här inlägget  att Horsemeup.se var en av mina favoritnätbutiker att shoppa från. Då hade jag precis lagt min första beställning och var fortfarande lyckligt ovetande om vilket inkompetent företag jag hade att göra med.
Det står tydligt leverans inom 7-10 arbetsdagar, ingenstans framgår det att det kan bli en längre väntan. Jag tänkte inte så mycket på det, men förra veckan började jag fundera över vart de där tränsen jag beställt och betalat för höll hus. Så jag ringer upp dom och deras reaktion är i princip "Oj".
Ja, det kan man ju säga. Tre veckor efter att jag var utlovad att få mina saker hade jag inte hört ett knyst. Kvinnan jag pratade med kunde dessutom inte svara på något och hon tyckte det var konstigt att jag inte blivit kontaktad. Ja, det tyckte jag också.
Efter lite om och men skulle hon iallafall kolla upp det och återkomma. Jag får ett mobilsvar lite senare om att det ena tränset skickades samma dag och att hon skulle kolla hur det låg till med det andra och ska bli uppringd,
Blir aldrig uppringd. Får däremot ett mail häromdagen med uppgifter om att tränset inte kan skickas och att dom satt tillbaka pengar till mitt kort. Inte en fråga om jag vill ha något annat, ingenting.
 
Det här är den värsta service jag någonsin varit med om och till saken hör att även vänner till mig har haft exakt samma problem. Inget paket, ingen information och dålig service. 
 
Nej, det här är sista gången jag handlade från dom och jag tänker inte rekomendera dom till någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback