Ibland är jag helt säker på att jag är på rätt ställe

Idag har jag haft en helt fantastisk dag! Har gått och myst runt i Covent garden, det är nog ett av mina favorit ställen i London. Helt ensam har jag varit och bara strosat runt, tittat i butiker och funderat. Vädret har varit toppen, inte för kallt och en härlig sol på himmelen. Lagom mycket människor ute också, så man blev inte ihjältrampad.
Det bästa med Covent garden är att man alltid hittar nya ställen varje gång man är där. Det finns så mycket gränder och bakgator att man alltid kan hitta nått nytt och nån rolig ny affär. Man kan inte mer än älska det.
Och det är sånna här dagar när jag vet att jag är på precis rätt ställe, allt känns rätt och det finns ingen längtan någon annanstans.
Som jag sa i mitt tivivelinlägg, jag kommer hinna ändra mig 100 gånger innan mars och jag har nu ändrat mig för första gången. Nu vill jag vara här en stor del av tiden, men ända någon/några månader i Sverige. Jag har insett att man faktiskt kan ha det bästa av två världar.

Lite tid här och.....

....lite tid här och all kommer lös sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback