Planering för Shelly v. 37

Måndag: Longering
Tisdag: Longering
Onsdag: Promenad
Torsdag: Promenad
Fredag: Rida om jag kan låna en sadel annars tömköra
Lördag: Promenad
 
Söndag: Tömköra/longera
 
Promenaderna är mest till för att hon ska få komma ut och se sig om. Dessutom tycker jag det är viktigt och mysigt att spendera lite tid med sin häst där den inte behöver utföra något direkt arbete.
Tömkörandet är ett experiment. Jag är riktigt, riktigt dålig på att tömköra, men man blir ju inte bättre om man inte provar. Har fått många bra tips av min tömkörningsguru Mikkis och hon ska dessutom komma och tömköra lite sen när det passar.
 
Ridandet får vi se hur det blir med. Måste hitta en ridskolesadel som passar, men det borde inte vara alltför svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback