Biltema = hästkollektion?

 
 
Jag måste vara ärlig och säga att jag är lite skeptisk till Biltemas hästsatsning. Se bara på ÖB och Stadium som försökte sig på hästsortiment och inget av företagen har det kvar idag. Jag tror att hästsektorn är för nischad och ska man ta fram sin egen kollektion så ska man bara hålla på med det. City Gross har ju en alldeles utmärkt fungerande hästavdelning på de flesta ställen, men dom är bara återförsäljare av redan etablerade märken.
 
Men, man ska aldrig säga aldrig. Kanske kommer det gå toppen för Biltema.
 
Vad tycker ni om grejerna som ni kan se här?

Kommentarer
Emelie säger:

Ja, stallsakerna såg juh helt okej, likaså hästvårdsgrejjorna. Det är ju sånt man kan köpa på sådana ställen o likaså vissa slit och slängsaker till hästen. T.ex. fleecetäcke osv som man bara vill ha som reserv eller just slit och släng.

Men saker som ska användas varje dag och slits vill jag gärna ha kvalité så man vet att det håller ett tag.

Däremot ryttarsakerna skulle jag inte köpa, hjälmen såg för plastig ut och säkerhetsvästen, ja jag vill vara säker på att den fyller sin funktion.
Jag har visserligen en Ö&B hjälm, men den är helt okej och fyller sin funktion =)

Men ö&B har väl kvar sina hästsaker? Hade för mig de när jag va dit sist men de kanske dom inte har.


Svar: Kanske finns på andra ÖB, men inte i Uppsala eller här i Kungens kurva (eller vad man nu kallar det där ÖB ligger) :)
Living it like Lisa

2012-09-25 | 11:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback