Äntligen!

Jag har äntligen, äntligen hittat en hjälm som ser lite proffisgare ut och som faktiskt passar på mitt deformerade huvud. Jag har, precis som alla andra, velat ha en snygg Charles Owen eller John Withaker hjälm väldigt länge, men det spelar ingen roll vilken modell jag provar. Dom sitter huvudet och inte över huvudet om ni förstår skillnaden. Jag ser ut som en svamp med dom på. Jag har under de senaste åren kört på en Hööks hjälm som inte alls ser så exklusiv ut, men det har varit den enda som passat.
 
Den här har jag haft
 
Tänk er min lycka när jag idag stannar till på Stockholms ridsport för att köpa en helt annan grej och hittar en hjälm - till halva priset! Jag är så glad just nu och jag kommer känna mig mycket snyggare på framtida tävlingar och träningar. En Champion De Luxe blev det som förbarmade sig över mitt missformade huvud och passade. Det enda som inte gör den till min drömhjälm är knäppningen, den skulle gärna kunnat få vara lite mer exklusiv, men jag är lycklig ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback