Världens finaste häst

Idag var Pringlan verkligen helt kanon! Hon fick jobba i pessoaselen och hon har verkligen funnit sig tillrätta i den. Filmade lite som kommer upp när jag hunnit klippa ihop den.
Hon var stadig och jobbade verkligen på med energi hela tiden. Bärig och fin! När  man pressade henne lite i traven fick hon riktigt fint skjut.
I början fick hon gå lösa när jag gick och fixade lite och honföljde efter som den fantastiska lilla häst hon är. I slutet av passet fick hon springa lite lös också, men hon fattade inte riktigt att hon var lös och gick på en stadig och rund volt tills jag ställde mig mot väggen. Då blev det lite bus och hopp i galoppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback