Dör förkylningsdöden

Idag var tanken att jag skulle rida, men så blev det inte. Jag är tokförkyld och helt matt i hela kroppen. Eftersom jag dessutom jobbar 13-20.30 och har två lektioner kände jag att det var dumt att utmana ödet.
Shelly blev nog inte ledsen över att få gå ut i istället. Att det dessutom var strålande sol, vilket det inte varit på många dagar, gjorde knappast saken sämre.
Så hon få vila idag och imorgon. Med tanke på hur fin hon varit i veckan och att hon inte är van att arbeta så "hårt" som hon faktiskt gör mår hon bara bra av lite vila.
Nästa vecka ska jag försöka flörta med någon så vi kan komma ut i skogen och om allt går som planerat ska vi även jobba lite bommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback