Planen för dagen

Planen för dagen är hästfix.
Ska försöka longera Mazda, Fantasma Eliza, LillaGubben/Fredek (vad gör man när båda namnen är opassnde) Lucky och Bambini.
Pyssla med och kanske tömköra b-ponnierna Walle, Prima och Sandra. Tänkte dessutom ta in och pyssla med Dereñ och Bailey eftersom dom bara behöver vänja sig vid att komma in varje dag.
Rida Mimmi och Flamette.

Låter kanske mycket, men jag tror faktiskt jag kommer hinna med allt. Longeringen av flera är inte särskilt avancerad, mest bara några varv för att dom ska vänja sig vid att människor håller på med dom utan att vara elaka. Det som däremot kan sätta lite käppar i hjulet är Lucky, en ovilligare häst till att bli infångad har jag nog aldrig stött på. "Oh, det kommer nån. Spännande. Nej, förresten, jag går åt andra hållet".
Får ta in så många jag bara kan och hoppas på att hon kommer om alla andra blir inplockade.

Kommentarer
hanna säger:

har fjordmimmi kommit? :)

2012-05-08 | 09:30:37
Anonym säger:

Massa bilder! är jättekul att läsa vad du gör i öknehult :)

2012-05-08 | 09:34:05
Johanna T säger:

Bad mysigt de låter! Ladda upp en massa bilder! :D Saknar dig!

2012-05-08 | 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback