Planen för dagen

Idag ska jag rida Mazda och Snowflake. Mazda ska få jobba lite med upphöjda travbommar tänkte jag. För att få ta i lite mer bakifrån och komma igenom kroppen ännu mer. Snowflake ska bara joggas och kännas på.
Ska även rida Bambinic tänkte jag. Bara jobba med att få honom mer framåt. Fantasma ska få springa på lina igen efter två dagars ridning. Jag vill verkligen få den där höger sidan att släppa!

Hanna och Melinda har varit här i sen i söndags och hjälpt till. Det är toppen eftersom dom är sådär lagom stora så dom kan rida b-ponnierna. Så dom är ansvariga för Walle, Prima, Sandra och Erica. Dom har dessutom varit superduktiga och ridit unghästarna under dagarna också. Toppen! Bambinic och Dereñ har tagit sina första galopper under ryttare, även om Dereñ mer småbockade fram. Imorgon är det dock slut på det roliga, för då åker dom hem, men innan det ska de hinna rida en hel del också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback