Man blir matt

Började dagen med en liten sovmorgon. När jag fortfarande inte visat mig vid 10 kom Mira och kollade så jag levde. Gjorde jag såkalrt, men var fruktansvärt trött. Så stannade i sängen lite till och kollade på sänsongsavslutningen av Revenge. Spännanade!

Efter det drog jag mig ut och skulle leta rätt på hästarna. Går hela vägen till bortre ändan av Hoppahagen där de bestämt sig för att vara denna varma dag. När dom såg mig så dom tjoho och drog tillbaka dit jag kom ifrån. Haha, hästar är lustiga ibland!

Fick tag på Mazda till slut och tog henne på lina. Superfin! Mycket trav-galopp-trav jobb idag också. Idag kunde hon sträcka ut traven ordentligt också. När jag står där som bäst dyker det upp en kvinna som skulle lämna tillbaka Snowflake och Erika, så det var bara att packa ihop Mazda. Tack och lov var jag nästan klar.

Snowflake och Erika fick komma ut i hagen och träffa alla gamla och nya kompisar. Glada blev dom och hopsläppet gick väldigt lugnt. Tur det!

Nu har det svalnat av lite och jag ska jobba Fantasma, Mulle, BD, Fredek och Mimmi på lina tänkte jag.


Kommentarer
Jossa säger:

nej tyvärr!

2012-05-25 | 21:07:58
Jossa säger:

Ledsen tjejen! Cicci ska sommarjobba på Lurbo i sommar! Kolla om hon kan smyga sig in? :P

2012-05-25 | 21:52:06
Jossa säger:

Får av kommunen!

2012-05-25 | 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback