Jag ska göra det här och det här och det här

Idag är det mycket på G.

Jag ska rida Mazda och BD. Hinner jag tänkte jag rida Mimmi också. Ferdek och Fantasma ska springa i pessoan. Tänkte även presentera pessoan för Bailey och Lucky och se vad dom säger om det hela.
Alla hästarna har varit förvånansvärt accepterande av pessoan så jag hoppas det håller i sig.

Första gången jag satte pessoan på Ponti ägnade vi 10-15 minuter åt hopp, spark, bock och bara allmänt vadsjuttonärdetjagharbakombenen-trams. Efter den gången var hon en klocka i pessoan. Ingen av hästarna här har ens funderat på att sparka. Duktiga!

Ska även göra en skolista eftersom hovis kommer imorgon.

Nej, nu ska jag ge mig ut och leta efetr hästarna. Min morgonvy såg inte ut som den brukade, inte en häst i närheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback