Idag ska jag ta mig tusan hinna rida

Idag är det ridning som är prioriterat!
Ska hinna med att rida iallafall Flamette, Mimmi och Fantasma. Electra, Mazda och Ferdek får en dag till i peassoaselen. Om inte snälla Johanna kommer och hjälper mig tömköra lite.
Bailey, Lucky, Bambinic och Dereñ ska får göra nått. Förmodligen tömkörning eller longering. Det är så tråkigt att jag inte har någon hjälp för de här hästarna behövs det uppsittningshjälp på och någon som går med första varven.
Småpluttarna får nog bara komma in och borstas, men jag borde longera Sandra eftersom hon inte gjorde något vettigt idag.
Dessutom kommer BD hem idag och det är en dam som behöver daglig motion, så då kommer jag ha en till att motionera!

Ingen som känner för att komma någon/några dagar och hjälpa mig lite?

Kommentarer
Sofia säger:

KOMMER JU SNART LISA och då jävlar.. puss

2012-05-09 | 09:24:48
Bloggadress: http://sofiiabengtsson.devote.se
Lina säger:

Jag vill komma! Haha! Men liiiite långt att åka :/ Men vill rida! Inte tenta plugga! Drömmer om hästar och att rida varenda natt typ! Tänker ta det som ett tecken att jag behöver komma iväg till stallet snart igen!

2012-05-09 | 10:21:25
Eliten Sofia säger:

Guud vad man börjar sakna Ökne när man läser allt du skriver och när man ser alla bilder!

Måste verkligen ta mig ner och hälsa på i sommar! Kanske jobba nästa år!



Världens underbaraste ställe och sjukt mysig stämning! :)

2012-05-09 | 12:22:15
Bloggadress: http://sofialiiindstrom.blogg.se/
emma säger:

Hade mer än gärna kommit ner ett tag men den dumma skolan hindrar allt..

Ska du vara kvar där till lägrerna börjar?? ;p

2012-05-09 | 12:49:05
Bloggadress: http://emmahzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback