Fullspäckad dag

Idag är det mycket att göra. Ridweekendgänget kom hit igår, så jag ska börja dagen med att hjälpa dom få hästar och sedan hålla en lektion för dom. Kommer säkert bli lite trångt i paddocken, men vad gör man?
Sen måste jag styra upp något med unghästarna, men det är så många tjejer här att det nog kommer gå alldeles utmärkt. Electra ska hinna springa på lina.
I eftermiddag måste jag se till att dom kommer ut på en tur i skogen, men det tänkte jag att Sofia skulle få sköta.
I eftermiddag/kväll kommer det dessutom ett gäng ponnier som tävlar någonstans i närheten och ska ha uppstallning under natten.

Fullt upp med andra ord!

Kommentarer
Mamma säger:

Ta inte åt dig för mycket bara, tänk på din hälsa.

Kramis

2012-05-12 | 09:28:45
Bloggadress: http://livingitlikelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback