Diskrimminering

Isnåg precis att jag missat lägga ut bilderna på Prima när hon gick på lina. Glömde också berätt att Walle gjorde ett klockrent byte när jag longerade. I vänster varv råkade han fatta höger galopp. Mitt tänk med de här unga hästarna är att inte bry mig så mycket om vilken galopp dom fattar till att börja med. Det viktigaste är att dom lyssnar på kommandot oavsett om det är från backen eller ryggen. Så jag tänkte låta honom rulla nått varv och sen göra ett avbrott och fatta ny. Onödigt tyckte Walle och gjorde ett byte istället. Helt okomplicerat.

Bilderna på Prima kommer här.



Kommentarer
Emma säger:

Vad är det för ras/er på Walle och Prima?

2012-05-10 | 13:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback