Ang. kommentarer

Jag tänker sluta svara på anonyma kommentarer ang. Öknehult. Tycker det är lite tarmsigt att man skriver Anonym/Random. Man kan skriva sitt riktiga namn och fortfarande vara anonym. Man behöver inte skriva in hemsideadres eller mailadress (vill amn vara anonym på riktigt är ett tips att inte skriva anonym och sen fylla i sin bloggadress, det avslöjar liksom lite).
Ni behöver ju inte ens fylla i ert riktigt namn i namnfältet om det är så farligt.

Jag svarar mer än gärna på frågor ang. hästar och allt här nere, men då vill jag också få lite tillbaka. Jag har annat att göra än att sitta och svara på anonyma kommentarer. Ska jag vara helt ärlig så tycker jag det är riktigt kul att svara på era frågor, men sluta vara så rädda!


Kommentarer
Hanna säger:

Vet du när Mirella kommer tillbaka? :)

2012-05-09 | 11:53:05
madde säger:

Du vet vad jag vill veta ;) haha.

2012-05-09 | 14:25:53
Bloggadress: http://givemetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback