Upprepning är den bästa metoden

Barn är allt bra roliga! Jag och O är på väg till lekparken i Battersea Park. På vägen passerar vi en parkering full med bilar. För varje bil vi passerar säger O "car" eller "bil" och pekar. Och jag svarar troget varje gång "ja-a, en bil". Efter ungefär 15-20 bilar börjar det bli en rätt tråkig lek, men O fortsätter så det är bara för mig att göra samma sak.

För övrigt är Battersea Park en av de bästa parker jag varit i. Helt enorm, massa gångvägar, vackra planteringar, ett mini zoo, båthyrning, små caféer, massa dammar med fåglar för den som gillar det. Sen har man också en trevlig promenad längs Themsen när man kommer till ena sidan. Ett perfekt ställe att spendera en solig eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback