Toalettrullesparning

Som ni alla kanske vid det här laget förstått så var jag inte överdrivet imponerad av min förra flatmate (och inte av mig förmodligen heller). En sak som är helt knäppt att jag störde mig på, men som jag ändå gjorde, var hennes helt kopiös användning av toalettpapper. Det kunde gå åt en rulle om dagen. Det gjorde mig helt galen. Även om jag inte varit hemma hela dagen, bytt rulle på morgonen, hon kom hem på kvällen och lik förbannat så fick man sätta dit en ny rulle morgonen efter.
Nu har min nya flatmate varit här i snart en veckan och vi har gjort av med inte ens två rullar på den tiden. Det är helt fantastiskt!


Kommentarer
Maggan/Mamma säger:

JA, vad ni kan spara och kanske göra något roligt för, istället för att köpa toapapper.

2012-03-20 | 12:18:13
Bloggadress: http://livingitlikelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback