Smakar det så kostar det

Har ju inte hunnit berätta om allt mysigt vi haft för oss. I torsdags tog vi oss till Waldorf Hilton i Aldwych för lite Afternnon tea. Fanns tre olika att välja mellan plain, med sparkling rose och med champange. Vi slog som sagt på stort och satsade på champange alternativet. Till allt fick man fem små sandwichs, två scones med clotted cream och conserve och de söta små bakverken ni ser på några bilder.

Såklart var det inte helt gratis, men jag måste säga att det var gudomligt gott och värt varenda öre. Servicen var oklanderlig, omgivingen supermysig och allt kändes väldigt exklusivt. Hade jag råd och tid skulle jag alltid springa på Afternoon tea, mest bara för dom fantastiska sconsen!


Kommentarer
Katja säger:

Sv: 60,9 % :)

2012-03-05 | 21:09:17
Bea säger:

Ska du gå på afternoon tea igen tipsar jag verkligen the goring, eller brown's!

2012-03-05 | 22:12:05
Jossa säger:

sv: tack, tack! Längtar efter sommaren! Vet inte riktigt, glömde pappret i stallet, men jag fick x antal 4 och en 3 på galoppen som nog drar ner det ganska kraftigt. Trav programmet gick iallafall toppen! :) en 8:a och några 7:or :)

2012-03-05 | 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback