På plats när man inte måste

Spanskan idag gick fortare än den gjort på väldigt länge! Kan kanske bero på att jag kom 10 minuter försent. Tack för det bussen! Tog nästan en timme att åka en tur som i vanliga fall tar cirka 20 minuter, men, men.... Så kan det gå.

Nu har jag iallafall varit så duktig att jag tagit mig till skolan och ska skriva på min essay. Det blev inte mycket skrivet igår, insåg att man kunde spela Angry birds Facebook och det var galet mer intressant än min uppsats.
Försökte mig på att gå upp i tysta delen av biblioteket, men OMG, det var knäpptyst! Ja, det är klart det var tyst när det är den tysta delen, men det var för tyst. Jag blev alldeles nervös och gick snabbt därifrån.
Så nu ska här uppsatsskrivas!

Wish me luck!

Kommentarer
Katja säger:

Har du spanska?! :O



sv: Ja, jag tror jag ska köpa båda :D

2012-03-06 | 18:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback