Nu har jag spinnat och överlevt

Spinningen gick över förväntan bra. Med tanke på att min förväntning var att jag skulle avlida innan uppvärmningslåten var över var det såklart inte svårt att prestera bättre. Jag pallade hela passet även om jag kanske satt ner några sekunder när man egentligen skulle stå.
Vaf jag märkte var att rent konditionsmässigt var det inga problem. Jag blev inte trött på det sättet. Rent muskelmässigt däremot. HJÄLP! Mina muskler är min största fiende. Dom är i det närmaste obefintliga! Jag dog av mjölksyra, nej, nu ljuger jag. Jag dog inte. Jag kämpade på och några gånger till så ska det nog inte vara några problem längre. Speciellt som jag tänker slänga in lite andra pass här och där också. I kombo med ridningen borde det här vara ett recipe for success. På söndag är dags för ett spinnpass igen och nästa onsdag ska jag testa på något så spännande som Leg, bums & tums. Precis dom områden jag behöver jobba med!

Kul som sjutton var det iallafall och svettades nog flera liter. Ofräschast på tunnelbanan tveklöst!


Kommentarer
Maggan/Mamma säger:

Grattis, att du tog dig igenom passet!

2012-03-22 | 16:22:06
Bloggadress: http://livingitlikelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback