Mysmorgon i sängen

Ligger i sängen och myser. Varmt och skönt är det. Känner dessutom att jag har lite träningsvärk efter gårdagen. Tummen upp!
Är så mysigt att ligga här och lyssna till fågelkvittret utanför fönstret. På något sätt vet man att det är en fin morgon när fåglarna sjunger.

Idag ska jag göra något som jag inte gjort på flera år. Jag ska gå på SPINNING! Hjälp, vad jag kommer dö, men ska bli skitkul på samma gång. Lite rädd bara att jag ska få världens träningsvärk med tanke på att jag ska rida imorgon igen. Det blir kanske ridning för funktionshindrade imorgon.


Kommentarer
Maggan/Mamma säger:

Lycka till!

2012-03-22 | 10:34:06
Bloggadress: http://livingitlikelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback