Mumsig middag

Igår slog vi på stort och åt en rejäl middag. Vi åt på ett av de turistigaste ställena ni kan hitta i London, på Angus Steak House precis vid Piccadilly Circus. Trotts att det ligger så fruktansvärt centralt att det är galet är det faktiskt en av de bättre måltider jag ätit.

Började med förrätt. Jag körde på smält Camenbert med tranbärsgele och bröd. Fantastiskt gott! Kombinationen var suverän! Till huvudrätt körde jag på en filletsteak med chips och beasås också det suveränt. En av de godare köttbitar jag någonsin ätit. Till efterrätt körde jag på en cheesecake med fresh forest fruit, alldeles lagom att runda av med, inte för sött och inte för mastigt.

Som sagt, trotts att det är stort och turistigt är det en väldigt trivsam restaurang och servicen var en av de bättre jag fått. En supertrevlig servetris som var väldigt uppmärksam. Stort plus till henne!


Kommentarer
Katja säger:

Som Kebab men mycket godare! :D

2012-03-02 | 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback