Måste komma i form

Igår när jag red insåg jag hur dåligt tränad jag faktiskt är! Det är  K A T A S T R O F! Och hur mycket jag gått upp i vikt sen jag flyttade hit. Tack och lov håller vi ju på att jobba på själva viktbiten, men det räcker inte med någon promenad och ridning en gång i veckan. För att jag ska bli så bra som möjligt inom ridningen (vilket jag såklart vill) måste jag se till att jag har en betydligt bättre grundkondition och bättre kroppskontroll.
För att ta tag i saken ska jag idag och besöka ett gym tänkte jag. Egentligen är jag inte så intresserad av själva gymet, men jag är intresserad av alla klasser dom erbjuder. Massa varje dag och det bästa av allt - det kostar bara £14.95 varje månad! Dock kostar det lite mer när man joinar och eftersom jag tänker åka till Sverige om två månader ska jag åka dit och kolla om man kan joina, avsluta och komma tillbaka i höst utan att betala joingingfee igen. Funkar inte det tänker jag köra  en-månadsmedlemskap nu och sen gå med på riktigt i höst. Blir billigast så.
Fitness4less heter det, det enda dåliga är att det ligger en bit bort, men hey, jag har obegränsade resor och kostar det nästan ingenting i månaden så är det värt det.

Kommentarer
Maggan/Mamma säger:

Lycka till!

2012-03-17 | 14:48:32
Bloggadress: http://livingitlikelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback