Lugnt och skönt

Idag har varit en sån där bra dag. Började i och för sig alldeles för tidigt, men vad gör man inte för att få rida? Jag vet att jag sa at jag skulle berätta mer om ridning i ett senare inlägg, men jag vill inte göra det förrns jag fått in bilderna. Så det blir ridrapport imorgon istället.

När jag kommer hem från ridningen är jag alltid slut och brukar ta en liten siesta på någon/några timmar. Det är bland det det dumaste man kan göra när man ska iväg senare. Varje gång jag vaknar efter en sån där "Mittpådagenlur" känner jag mig så himla ofräsch. Smakar dött i munnen och hela kroppen känns knäpp, men ändå ska jag envisas med att göra det. Varje fredag.

Ikväll är det alltså barnvaktning. Har redan varit ute i parken och gått i nästan två timmar. Nu sitter han och äter och jag dricker min middag. Har laddat upp med blåbär och hallon inför min lilla seriekväll när han somnat. Kom ju nya avsnitt av Vampire diaries, Secret circle och Greys Anatomy igår. Var ju mer en månad sen, så jag har längtat!


Kommentarer
Maggan/Mamma säger:

Tänk på ögonen, titta inte för mycket! Kramis från din mamma

2012-03-16 | 22:03:56
Bloggadress: http://livingitlikelisa.blogg.se/
Bella Davis - MODELL BLOGG säger:

hej Lisa såg din annons (gammal) på london svenskar du har inget rum eller lägenhet ledig nu? vet du någon som har? Hör av dig till min mail: [email protected]

2012-03-17 | 02:07:21
Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback