God morgon

Idag är det shightseeing för Mädz och hennes föräldrar som står på schemat för mig. Kul att bli anlitad för sånt. Hoppas dom inte förväntar sig rolig kuriosa om platserna, då kommer jag falla platt. Nu är jag inte alls särskilt orolig för att dom förväntar sig något sådant, men man vet aldrig.
Tar min vanliga tur. Hämtar upp dom på Waterloo, går längs med floden förbi London Eye och Big Ben, House of Parliment, därefter en liten avstickare till Westmister Abbey. Efter det stövlar vi på genom St James's park upp mot Buckingham Palace. När vi är i parken hoppas jag hennes föräldrar inte kommer bli alltför oroliga när jag hoppar fram och tillbaka för att undvika alla bevingade djur. Ytterst obehagliga! Trampar på upp till Trafalgar Square, från det vidare till Piccadilly Circus, Regents Street upp till Oxford Street och där släpper vi lös mamma Johansson på alla affärer. Om de önskar mer har jag några ess i rockärmen!


Kommentarer
Maggan/Mamma säger:

Lycka till! Och hälsa Mädz från mig.

2012-03-10 | 10:36:32
Bloggadress: http://livingitlikelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback