Glatt överraskad!

Kom hem till slut och kollade skattekontot. Glatt överraskad kan vi utan tvekan säga att jag blev. Får tillbaka mer än dubbelt så mycket som jag räknat med. LYCKA! Preci vad jag behövde som sagt.

Något som däremot inte är lika underbart är det faktum att vår telefon inte riktigt verkar vara med oss. Den funkar utmärkt, förutom den där lilla detaljen att man inte hör ett ord ur den. Det gr att ringa, det går att ringa till den, men du hör inget. Dock hör dom i andra änden dig. Det som gör mig konfunderad är det faktum att den bara ansvänts en gång och då fungerade allt utmärkt.

Nu tänkte jag bege mig till affären och köpa lite grejer för att baka jordnötskakor!


Kommentarer
Maggan/Mamma säger:

Kakorna såg goda ut, skicka hem några.

2012-03-20 | 19:26:27
Bloggadress: http://livingitlikelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback