Gårdagens lilla sightseeing

Det var en helt underbart mysig dag igår!
Eftersom jag kände mig lite depp efter att mina föräldrar åkt var det precis det här jag behövde. Mys med Mädz och hennes föräldrar. Hade aldrig träffat dom förut, men dom var supertrevliga. Hennes far och min far skulle nog komma galet bra överens, känns som dom var väldigt lika. Blev också så full i skratt för deras sätt att vara med varandra är precis som jag och mina föräldrar är med varandra. Kände igen så himla mycket! Roligt!

Det blev iallafall en himla massa gående. Lämnade hemifrån strax efter nio igår morse och kom hem strax innan nio igårkväll. Heldag med andra ord. Vi kollade på London Eye, Big Ben, Westmister Abbey, Buckingham Palace, tog en fick vid Trafalgar Square, Piccadilly Circus, åt glass vid Towern, shoppade massa på Oxford street (det kommer i ett annat inlägg), käkade på en bakgata till Oxford street, mös i Covent Garden och avslutade med en fika på Waterloo.

Verkligen en heldag och en härlig dag med härligt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback