Frukta ej

Jag är tillbaka!
Var ingen lång paus det där inte. Tack och lov. Blev helt nervös utan internet hemma.

Jaha, nu är hon borta. Jag kunde inte vara lyckligare. Känns obeskrivligt skönt att slippa känna ångest varje gång man kommer hem. Det dåliga är däremot att hon tog i princip ALLT som fanns i lägenheten. Imorse hade jag 4 köksstolar, en soffa, en TV bänk, 6 glas och en stekpanna i kök och vardagsrum. Inte OK! Iväg till IKEA blev det och inhandlades en hel del. Väldigt nöjd. Mycket blått och rosa (förvånad?). Det enda som fattas nu är lite utfyllnads grejer, typ tavlor och dekorationer. Lite saker till köket behövs väl också, men det kommer väl fyllas på allt eftersom. Blev lite överexalterad på IKEA, så kom hem med betydligt mer än jag egentligen tänkt mig.

Nu får vi bara hoppas min nya flatmate gillar det! Jag som har slitat med att sätta ihop alla grejer. Känner mig lite manlig eller nått. Det var sånt flyt i det. Man kan konstatera att är jag inte bra på något annat är jag iallafall bra på att montera IKEA möbler! Lyckades dessutom installera nya bredbandet. Tummen upp!

Kommentarer
Maggan/Mamma säger:

Bra jobbat Lisa!

2012-03-14 | 22:11:44
Bloggadress: http://livingitlikelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback