Ett lite hurtigare liv

Idag är det dags för spinning igen och på söndag. "Tyvärr" har jag bara hunnit med spinning såhär långt. Hade tänkte gå på ett ben, mage, rumpa pass igår kväll, men då satt jag ju barnvakt istället. Om jag ska vara helt rälig kommer det nog alltid gå före. Är alltid bra med en extra inskomst som kan finansiera allt mitt ridande.
Har bokat passet till nästa vecka istället och håller tummarna för att jag kan gå då.
Dom har fantastiskt många olika klasser man kan gå på! Jag är ju inte någon gymtjej på det sättet, eftersom jag gärna blir lite lat då, men kan jag gå på klasser så är det toppen. Då är det nån som är där och peppar hela tiden.

Många av klasserna har spaceiga namn som ab blast, urban krav maga, fightclub pad jam och sen har dom massa kortkurser, typ bootcamps och grejer. Sjukt värd pengarna att signa upp här!



Schemat för nästa vecka ser ut såhär:

Måndag: Vila
Tisdag: Spinning
Onsdag Rida + mage, rumpa, ben pass
Torsdag: Spinning
Fredag: Rida
Lördag: Vila
Söndag Spinning

Tycker det är en relativt bra fördelning. Skulle kanske kunna trycka in ett styrkepass någonstans, men det får vi se om det blir något som passar. Då känns det som att jag borde välja bort ett spinningpass och det är jag inte så pigg på. Eftersom jag har problem med knäna och benhinneinflamation kan jag ju inte springa och därför är spinning det enda sättet jag kan komma på att få upp flåset. Det är ju lite styrka i det också. Beror på hur mycket motstånd man väljer.

Har nån tips på andra sätt att träna flåset?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback