Dag 29 – Mina ambitioner

Mina ambitioner är att bli så bra jag någonsin kan bli i det jag tar mig för. Jag vill verkligen poängtera att jag vill blir så bra jag någonsin kan bli i det jag tar mig för.
Jag är till exempel övertygad om att jag aldrig kommer bli ett mattegeni, men jag tror att jag är så bra jag kan bli. Tycker det är otroligt viktigt att man hela tiden tittar på sig själv och ser efter vad man själv har för förutsättningar och börjar jobba därifrån. Man ska aldrig titta på någon och utgå därifrån.
Mina ambitioner är som sagt att bli så bra som möjligt. Jag vill bli framgångsrik och omtyckt i min framtida karriär. Min ambition är att skaffa mig en härlig liten familj.
Mina ambition är att oavsett vad jag gör i livet ska jag vara lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback