Dag 24 – Det här får mig att gråta

Nu är vi där igen, det finns så mycket som får mig att gråta.

Jag gårter när jag blir riktigt förbannad och det kan vara den sämsta egenskapen som finns. Ingen tar en på allvar då.
Jag gråter när jag ser en sorglig film/serie. Jag gråter när jag hör en sorglig låt. Jag kan till och med gråta när jag hör en inte så sorglig låt, men den får mig att tänka på något speciellt. Jag gråter när jag ser gulliga djur. Jag gråter när jag ser (i mina ögon) sorgliga reklamer i tunnelbanan. Jag gråter när jag ser gamla människor som uppenbart fortfarande älskar varandra. Jag gråter när jag tänker på Ponti. Jag gråter när jag tänker för mycket på min familj.

Och ibland gråter jag bara för att jag behöver det. Känns alltid skönt att få släppa ut allt man har uppbyggt inom sig.


Inte alltid den här glada tjejen

Kommentarer
jossa säger:

du gråter när jossa mot alla förväntningar klarar sig runt en bana!



sv: Nej, jag höll på att dö av skräck!!

2012-03-12 | 14:29:52
jossa säger:

jaja, men förvånad var du väll också? Det var iallafall jag!

2012-03-12 | 16:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback