Dag 20 – Den här månaden

Den här månaden händer det mycket. Mina föräldrar har varit här och myst, jag kommer få en ny flatmate, jag kommer i princip vara klar med mitt första år på universitetet och massa annat.
Massa mys med vänner, lite utgångar, lite ridning. Alldeles precis sådär som ett liv ska vara. Mycket att göra, både seriöst och kul.
Men, det absolut bästa med den här månaden är såklart att VÅREN är på väg med stormsteg! Kan man låta bli att älska det?! Jag har redan sett påskliljor och träd med vita blommar!



Kommentarer
Jossa säger:

Men jag saknar henne ju! Dig med förstås :)

2012-03-08 | 19:27:16
Cicci säger:

Sv: Nej det visste inte jag heller. ;)

2012-03-08 | 22:53:31
Bloggadress: http://ciccikar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback