Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Oj, vilken svår fråga.
Jag vet faktiskt inte.

Eller, en av de bästa födelsedagarna jag haft var när jag var aupair här i England. Vi hade det så roligt att Lottie (mamman) fyller år 5 juni, jag fyller år 6 juni och Oliver (ena barnet) fyller år 7 juni. Så det var myspys i flera dagar. Presentöppingar, tårta på sängen, djurparksbesök och massa sånt.

För att fira min födelsedag med mina kompisar hade jag och Paulina en gemensam födelsedagsfest hemma hos mig mittemellan våra födelsedagar. Vi grillade, sjöng Singstar, bakade riktigt, svensk tårta och avslutade sen med en utgång och alla sov kvar hos mig.





(Gissa vilken som är min! Jajamen, den längst bort utan äckelpäckel svamp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback