Dag 15 – Mina drömmar

Ojoj, mina drömmar. Vågar jag berätta dom?

Min egentligen dröm är att träffa min drömman, gifta mig, få fina barn och vara hemmafru. Leva ett fint litet liv med att ta hand om hus och familj, förhoppningsvis ha en hund och en häst och sedan engagera mig i massa saker runt om i samhället.

Eftersom jag inser att hemmafrubiten inte är helt realistisk har jag en reservdröm som i till största del är samma som den ursprungliga, men jag har en framgångsrik karriär i något roligt internationellt företag.

Skulle något av dessa bli sanna har jag inget krav på Sverige eller England, men det finns ju någon idyllisk bild av ett vackert hus på engelska landsbygden.

Skulle inte det heller funka är drömmen att satsa på hästar. Öppna en ridskola och samtidgt jobba med att utveckla mig själv och min egen ridning med mycket tävling och träning. Detta skulle defenitivt ske i Sverige.

Ja, mycket olika att satsa på, men drömmar finns det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback