Är det inte slut snart?

Jag tycker det är kul att gå på spinning. Jag tycker det är jobbigt och jag tycker att jag märker skillnad i min ork från gång till gång. Jag älskar känslan efter passet är slut, man är trött i hela kroppen, svettig som jag vet inte vad, men man känner sig så galet nöjd!

Ändå är min tanke efter ungefär en låt: Är det inte slut snart? Jag vet inte varför, jag är ju inte ens uppe i puls efter en låt, men av någon anledning kommer den tanken alltid upp i mitt huvud.
Samma sak idag, bland det första jag tänkte. Efter jag tänkt det så brukar jag alltid uppleva en galet lång tid tills det faktiskt är slut. Inte idag, idag kändes det som vi knappt börjat innan det var slut.

Galet härligt var det iallafall och nu laddar jag för lite skola!

Kommentarer
Jossa säger:

men jag glömde hur man böjde i den andra... :( Det gör inget! jag blir säkert godkänd ändå :P

2012-03-29 | 20:03:26
Bloggadress: http://englishsoundsmoreawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback