Äntligen lite roligt

I vår kurs Business context har vi under året fått jobba med fyra olika problem och besvara olika frågor, antingen i rapportform eller som en presentation. Första problemet handlade om supermarkets, andra handlade om opticians och tredje handlade om the pharmaceutical market. Jag måste erkänna att inget av de tidigare ämnena har väckt minsta intresse i mig.
Däremot har det väeckts intresse i mig inför sista och viktigaste problemet. Det ska handla om the financial crisis och då speciellt fokuserat på hur bankerna handlade innan och hur det blivit behandlade efter.
Det bara spratt till i mig av intresse.

Nu är jag galet taggad och motiverad att fixa en riktigt bra rapport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback