Svar på kommentarer


Jag tänkte inte berätta vart jag varit på intervju någonstans innan jag varit på alla intervjuer. Jag tänker på det sättet eftersom jag faktiskt inte vill ha alla jobb som jag sökt och det förmodligen kommer vara ganska tydligt vilka ställen jag uppskattar och vilka jag är mindre intresserad av. Därför får ni avvakta tills jag varit på alla intervjuer och hört från alla ställen.


Ja... Jag har ju varit hemma några dagar nu, men när jag åkte var det en hel del hästar hemma. Det var Mazda, Snowflake, Erika, Walle, Ferdek, Prima, Sandra, BellaDonna, Mimmi, Nimord, Bambinic, Bailey, Lucky, Dereñ, Filadelfia, Fantasma, Mulle och Electra vad jag kan minnas. Precis när jag skulle åka kom också Tassen och Bosman hem. Jag har säkert glömt någon, men det är de som var hemma som jag minns med säkerhet.

Jag planerar att ta hem Mazda, sätta igång henne och se om hon håller för mina förväntingar och ambitioner. Om hon gör det vill jag väldigt gärna köpa henne. Hon är en helt fantastisk häst som verkligen är ambitiös, arbetssam och vill göra rätt.


Kommentarer
Anonym säger:

Är inte Mazda ganska gammal? Tänker att de måste väl bättre o köpa en yngre häst om man vill komma långt?

2012-06-06 | 14:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback