Ska jag tillbaka till London?

Det är många som undrar vad jag ska göra i höst. Ska jag tillbaka till London eller inte?

Nej jag ska inte tillbaka till London. Jag tycker absolut inte illa om London och jag ångrar inte att jag åkte dit (om man inte räknar med att Ponti blev såld i och med det). Mitt år i London har lärt mig otroligt mycket och jag har vuxit som människa.

Anledningen till att jag inte ska tillbaka är kort och gott hästarna. Jag testade vara utan hästar och det gick inte. Jag klättrade på väggarna och trivdes inte alls med att inte jobba med kroppen. Jag brinner för att rida och undervisa och det är också det jag ska satsa på.

Jag har sökt flera olika instruktörsjobb runt om i Sverige och går på intervjuer när möjlighet ges. Tanken är att jobba något/några år och målet är i framtiden att utbilda mig till iallafall ridlärare level 2.


Kommentarer
Anonym säger:

Har du kollat upp ridlärar utbildningen som är "distans" vad den ger för behörighet?



Kanske kan vara något?

2012-06-05 | 09:57:51
melissa säger:

ska du köpa mazda ? eller vill du det ? det ser ut som hon är din favorit ? :)

2012-06-05 | 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback