Nödvändig inhandling

När jag var nere på Öknehult var det flera mankatastrofer som behövde åtgärads. Långa, tjocka, burriga frisyrer var det på de flesta hästarna. Det blev att klippa av det längsta och sen rycka resten. Jag tycker egentligen inte om att rycka mannen. Mest för att mina stackars fingrar blir alldeles ömma och sårade. Dessutom tyckte Ponti det var fruktansvärt obehagligt att rycka, så jag kunde helt enkelt inte gör det
Så jag föredrar att använda mankniv. Igår när jag ändå var på CityGross passade jag på att köpa en ny efetrsom min gamla är spårlöst borta.

Har sett att det finns en hel del andra liknande grejer som mankammar med kniv och liknande.

Vad föredrar ni att använda?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback