Finns det någon snäll, hjälpsam människa därute?

Jag vill göra en ny design till bloggen och jag skulle behöva lite hjälp. Det är framförallt heardern jag skulle behöva hjälp med. Jag har ett hum om hur jag vill att det ska se ut, men har inte lyckats få till det. Jag har inget avancerat bildprogram (jag har faktiskt inget bildprogram alls), så jag behöver lite experthjälp som kan piffa till det hela.

Har suttit nu ikväll och försökt få till någonting på olika onlineprogram, men det blir såklart inte som man tänkt sig.

Nån som vet nån som kan hjälpa?!


Kommentarer
ullman säger:

Lisa jag kan!! Om du vill. Jobbar i photoshop i så fall. säg exakt storlek, hur du vill att den ska se ut och skicka alla bilder som ska med, kanske via facebook?

2012-06-07 | 10:46:14
Johanna t säger:

Jg kan hjälpa!! Hör sv dig på FB! :)

2012-06-07 | 14:32:20
Bloggadress: http://johannatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback