Filma lektion

Det är lite jobbigt att alla mina sökta jobb är i Stockholm och jag är här nere i södraste Östergötland.
Ett av ställena ville till exempel att jag skulle komma och ha en provlektion i kväll. Det blir ju lite klurigt. Så vi har helt enkelt bestämt att jag ska filma en lektion här istället och skicka den till dom så dom får se.

Då kommer vi till nästa problem. Jag har inga elever här än. Tack och lov kommer det två härliga tjejer imorgon som ska få rida lektion (så nu vet ni det).
Problemen slutar såklart inte där. Jag måste ju ha någon som orkar filma 45-60 minuter, men det ska nog gå att ordna. Personen i fråga måste ju vara villiga att offra lite av sin tid. Jag ska nog kunna flörta med Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback