En liten mellandag

Idag är det inte riktigt på topp. Har ont i huvudet och känner mig lite lesdsen i kroppen. Tror det beror på att SuperLollo masserade mig igår och hon fixade nog till en hel del. Fy sjutton vad knutar jag hade.
 
Igår hann jag rida lite. Visade Mulle för en spekulant. Han har lärt sig massa hyss efter en vecka på läger. Inte bra, inte bra, men det ska vi nog bota. Annars var han mysig som han brukar vara. Red ett dressyrpass på Iris sen. Har bara suttit på henne när hon skulle skrittas igång för några år sedan, men alltid tyckt att hon sett trevlig ut och det var hon också. Mjuk och trevlig i handen, lätt att rida ihop och riktigt, riktigt kanon att flytta för skänkeln! Avslutade det passet med att vara hinderhöjare år Lollo, Sofia och Kajsa som ägnade sig åt lite hoppning på slutet.

Idag blir det ingen ridning eftersom mitt huvud tycker livet är tufft just nu. Istället är det ridhusfix och gummistövelinköp som jag tar mig an idag! Och imorgon kör vi läger igen, ska bli SÅ roligt!
 
 

Kommentarer
Izabelle säger:

Bra att du taggar!!!!

2012-06-26 | 15:15:53
Matilda säger:

Längtar så grymt mycket till imorgon!

2012-06-26 | 15:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback