Dilemma

Jag som varit så säker har helt plötsligt börjat vela. Känns så onödigt att börja göra det nu, men så har det blivit.För någon dag sen började jag fundera över vad jag ska göra i höst igen. Ska jag åka tillbaka till London eller ska jag stanna kvar här? Jag vill ju båda. En stor del till beslutsångesten är nog att jag inte har fått något jobb och att de flesta jobb jag sökt är ett års vikariat. Sen då? Ska jag behöva börja om då?
 
Åker jag tillbaka till London vet jag ju att jag har något att göra, jag kommer kunna få bra jobb och jag kommer kunna jobba i princip hela världen.
 
Just nu så hänger faktiskt allt på om jag får ett jobba eller inte. Får jag ett jobb stannar jag, annars åker jag tillbaka. Eftersom det är undervisa jag vill göra om jag jobbar med hästar känns det inte som någon vidare bra idé att söka några hästskötarjobb eller liknande.
 
Vad som händer får tiden utvisa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback