Äntligen kom det lite regn

Imorse när jag vaknade slog äntligen regnet mot rutorna. Tro nu inte att jag är någon regnälskare, men det behlvdes verkligen regn för betets skulle. Hagarna har börjat se gula och bruna ut. Inget man vill ha, speciellt inte redan i maj.
I dagar har det regnat runt Ökenhult, men det har inte kommit en droppe över oss. Därför är vi glada för det lilla.

Jag slipper uppleva regnet, just nu sitter jag på tåget från Linköping på väg hemåt. Hade riktigt tur när jag kom in till Linköping. Tåget jag skulle åka med var mer än en timme försenat, så jag gick in på SJ Butiken och frågade om det gick att byta. Javisst, gjorde det det, så nu är jag på väg!


Kommentarer
Josefin säger:

Vilka hästar är det som är tillbaka på öknehult nu då? :)

2012-06-05 | 19:38:51
Josefin säger:

Vilka hästar är det som är tillbaka på öknehult nu då? :)

2012-06-05 | 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback