Någon som förvånade mig

En häst som är väldigt speciel är Tiara. Väldigt mycket huvud och det går inte alltid att nå fram. Det är när man sitter på vill säga. Häromdagen när vi löshoppade fick hon vara med och jag förväntade mig fullständig katastrof med tanke på hur hon beter sig när hon har ryttare på ryggen.
Oj, så jag misstog mig! Hon var fantastiskt duktig! Hon var lugn och sansad och tyckte det var jätteroligt. Hyffsad bra teknik och sög tag i hindren dessutom. Däremot var det lite problem med att hon kröp väldigt nära oxern, men på något sätt klarade hon det ändå.
När man såg henne på det här sättet blev man lite ledsen över att det slår lint i skallen under ryttare.
 

Kommentarer
Inger säger:

Va fint hon hoppar- vilken utveckling från förra året då hon fick spunk av bommar på marken.Jag tycker om henne iallfall <3

Svar: Tycker också hon har blivit mycket bättre
Lisa

2012-07-15 | 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback