Lite tävlings-vill ha

EquiDesign är nog något av det bästa som hänt dressyrtävlingsvärlden i Sverige. Tack vare dom kan man nu se både snygg och orginell ut på samma gång. Det bästa av allt är att man kan få riktigt snygga grejer för riktigt, riktigt bra priser. Min tävlingsoutfit med Ponti bestod av plastrong och hårdekoration från just EquiDesign. Nu när jag snart (förhoppningsvis) ska ge mig ut på banorna igen vill jag såklart ha snygga grejer igen. Var de gammla är vet jag inte, så jag har spanat in lite nytt.
En annan bra grej med dom är att man kan i princip skräddarsy sin egen plastrong/hårdekoration. Man kanske vill ha det tyget, dom sömmarna och dom stenarna i den färger, allt från olika plastronger, ja då fixar dom det. Verkligen guld!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback