Ber så hemskt mycket om ursäkt!

Vill verkligen be om ursäkt för allt dåligt bloggande, men det är inte helt frivilligt.
 
Första uppehållet berodde på en helt underbar semestervecka i Turkiet och det tycker jag är en rätt ok anledning. Hade dessutom hunnit tidsinställa några inlägg då.
 
Nuvarande uppehållet beror på att jag är tillbaka på Öknehult och min dator är inte här med mig. Den hade börjat gå upp i varv och bli varm jättefort, så min bror lämnade in den medans jag var borta. Beställningsgrejer och jag vet inte allt var vad som behövdes och den ligger hos datordoktorn i Uppsala.
 
Därför kan jag inte blogga så mycket som jag skulle vilja eftersom jag är helt beroende av att någon lånar ut sin dator. Blogg.se appen är inte alls med på noterna, så den vägen går inte. Dessutom är Lollo och Hannah Maria väldigt förtjusta i sina datorer och det är inte ofta jag kan låna dom.
 
I vilket fall har jag det bra och livet känns toppen. Nya jobbet börjar på måndag och det känns kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback