Vart tog det vackra vädret vägen?

Blev en kort promenad. Inte i nån park, utan runt på gatorna. Totalt cirka en timme, hade gärna varit ute längre, men solen försvann och då försvann min motiviation med den. Tokigt.

Haha, sitter med nyheterna på, allt för att slippa skriva på min rapport. Som,btw, går så mycket bättre nu när jag kommit igång. Är inte helt 100 på siffrorna, men jag tänker leva med det som det är.

Nyheterna iallafall, Skottland vill bli självständigt. Det vill inte England att dom ska bli. Jag kan förstå England faktiskt. Varför ska dom bli självständiga nu efter så himla många år. Det är väl lika bra att bara köra på. Det är ju samma land i princip ändå.

Kommentarer
Cicci säger:

Sv: I nian på tiunda så har man bara musik första terminen och andra terminen har man bild istället. Men hur kan du inte gilla musik, det är ju typ det roligaste ämnet?!

2012-01-11 | 18:35:26
Bloggadress: http://ciccikar.blogg.se/
Cicci säger:

Sv: Haha! Oj, snacka om förstörd barndom! Scared for life..

2012-01-11 | 19:51:54
jossa säger:

jupp, det gjorde jag innan jullovet :)

2012-01-11 | 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback