Tog en ofrivillig time-out

Förlåt för tystnaden de senaste dagarna. Beror helt enkelt på att vårt internet mer eller mindre gick i ide i onsdags. Sen dess har det bara funkat sporadiskt eller inte alls. och därför har bloggandet fått lida. Inte alls kul och inte alls min tanke.

Har väl inte hänt så mycket egentligen under det tiden. Var ute i fredags. Kom hem 5.30 i lördags morse. Herregud säger jag bara, det är inte min grej alls att komma hem så dags. Jag blir frustrerad på att hela min lördag försvann. Sov till typ 13-14. Låt i sängen och jäste. Tror jag gick upp ur sängen vid 17-tiden. Var pigg i ungefär en timme och blev sen galet trött igen. Så hela dagen var ju bara slö. Inte bra alls!
Utgången var iallafall galet kul, så man kan ju leva med en förlorad dag då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback