Resultat: Håret

Okej, färgade ju håret Vanilla blonde häromdagen. Jag är däremot kluven om resultatet. Jag vaknade igår och ville typ gråta. Min enda tanke var att färga tillbaka så fort som möjligt. Sen sminkade jag mig och det såg bättre ut. Jag var dock fortfarande inte nöjd. Kommer sen till uni och alla säger att det är fint och att mitt ansikte ser mycket hälsosammare ut. Hm, det kanske inte är så dumt ändå? Det kanske bara är en vanesak?
Så jag har beslutat att ge det några dagar innan jag blir drastisk och färgar tillbaka.

FÖRE


EFTER


Syns ju inte jättetydligt. Ska försöka fixa en bättre bild.

Men, överlag, vad tycker ni?

Kommentarer
emelie säger:

Jag tycker de var fint, men bilden kändes inte riktigt rättvis.. :)

2012-01-17 | 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback